O marce Clevebe
Zespół
Nasz zespół tworzą 4 osoby z kilkunastoletnim doświadczeniem w dziedzinach: projektowania produktu, produkcji, marketingu, sprzedaży oraz logistyki.
Na czele projektu stoi pomysłodawca produktu – Łukasz Nicpoń.
Konstruktor, projektant z 11-letnim doświadczeniem. Tworzył projekty dla międzynarodowych firm oraz współpracował z firmami z kilku kontynentów. Zbierając doświadczenie, pracował m.in. dla firm: Newag, TGV-Metro Riyadh, Ford, Volkswagen.
Przez 3 lata pracował jako główny konstruktor nowych prototypów pojazdów McLaren Automotive. Przez ponad 2,5 roku był członkiem najbardziej doświadczonego zespołu pracującego nad pierwszym dostawczym Vanem elektrycznym Rivian — Amazon Van.
Doświadczenie nad projektowaniem złożonych produktów, pozwoliło mu zbudować kreatywne podejście do projektowania cech produktu oraz nadawania im odpowiednich kształtów, również w kontekście zastosowania odpowiedniej technologii. To bogate doświadczenie stało się bardzo silnym fundamentem i warsztatem, które przekłada się na rozwiązywanie problemów inżynierskich oraz kreatywne tworzenie nowych produktów.
Zebrane doświadczenie oraz nadzór nad procesami projektowania aż do etapu produkcji spowodował u niego chęć rozwoju własnego produktu.
Idea produktu Clevebe powstała w maleńkiej kawalerce, w której mieszkał inżynier – konstruktor ze swoją piękną narzeczoną. Małe mieszkania powodują, że często najwygodniejszym pomieszczeniem do pielęgnacji ciała jest sypialnia.
Tak też było w tym przypadku. Częste zabiegi oraz powstające przy tym zapachy i odpady powodowały jednak napięcia i kłótnie, psując aurę — co skutkowało tym, że para szła spać odwrócona do siebie plecami. Konstruktor wykorzystywał ten czas, aby się zastanowić, dlaczego pewne procesy (np. peeling stóp) nie mogłyby być wykonywane w inny, łatwy i wygodniejszy sposób w łazience. Tak, aby sypialnia służyła tylko do bardziej romantycznym celów.
Po kilku miesiącach prac nad prototypem szybko pojawił się produkt, który był testowany przez ponad 40 osób – znajomych oraz specjalistów. Finalnie po trzech latach mamy gotowe urządzenie, które cały czas udoskonalamy.
Jak się okazało, ostatecznie produkt poprawił sytuacje już w wielu sypialniach.
Aby stworzyć nazwę idealnie pasującą do misji naszej firmy, użyliśmy dwóch słów, które doskonale opisują kobietę – clever i be (z angielskiego na polski: be clever -> być mądrym). Dodatkowo, w środku nazwy marki Clevebe znajduje się słowo EVE (z angielskiego Ewa). A kim jest Ewa? Symbolem kobiecości i życia. Dlatego też ideą naszej firmy jest tworzenie produktów do ciała z myślą o mądrej pielęgnacji, z pasją do konstruowania i miłością do piękna.