O nas

O marce Clevebe

Zespół

Kim jesteśmy?

Nasz zespół tworzą 4 osoby z kilkunastoletnim doświadczeniem w dziedzinach: projektowania produktu, produkcji, marketingu, sprzedaży oraz logistyki.

Na czele projektu stoi pomysłodawca produktu – Łukasz Nicpoń.

Konstruktor, projektant z 11-letnim doświadczeniem. Tworzył projekty dla międzynarodowych firm oraz współpracował z firmami z kilku kontynentów. Zbierając doświadczenie, pracował m.in. dla firm: Newag, TGV-Metro Riyadh, Ford, Volkswagen. 

Przez 3 lata pracował jako główny konstruktor nowych prototypów pojazdów McLaren Automotive. Przez ponad 2,5 roku był członkiem najbardziej doświadczonego zespołu pracującego nad pierwszym dostawczym Vanem elektrycznym Rivian — Amazon Van.

Doświadczenie nad projektowaniem złożonych produktów, pozwoliło mu zbudować kreatywne podejście do projektowania cech produktu oraz nadawania im odpowiednich kształtów, również  w kontekście zastosowania odpowiedniej technologii. To bogate doświadczenie stało się bardzo silnym fundamentem i warsztatem, które przekłada się na rozwiązywanie problemów inżynierskich oraz kreatywne tworzenie nowych produktów.

Zebrane doświadczenie oraz nadzór nad procesami projektowania aż do etapu produkcji spowodował u niego chęć rozwoju własnego produktu.

Z dozą humoru i prawdziwej potrzeby
Idea Produktu

Idea produktu Clevebe powstała w maleńkiej kawalerce, w której mieszkał inżynier – konstruktor ze swoją piękną narzeczoną. Małe mieszkania powodują, że często najwygodniejszym pomieszczeniem do pielęgnacji ciała jest sypialnia.

Tak też było w tym przypadku. Częste zabiegi oraz powstające przy tym zapachy i odpady powodowały jednak napięcia i kłótnie, psując aurę — co skutkowało tym, że para szła spać odwrócona do siebie plecami. Konstruktor wykorzystywał ten czas, aby się zastanowić, dlaczego pewne procesy (np. peeling stóp) nie mogłyby być wykonywane w inny, łatwy i wygodniejszy sposób w łazience. Tak, aby sypialnia służyła tylko do bardziej romantycznym celów. 

Po kilku miesiącach prac nad prototypem szybko pojawił się produkt, który był testowany przez ponad 40 osób – znajomych oraz specjalistów. Finalnie po trzech latach mamy gotowe urządzenie, które cały czas udoskonalamy.

Jak się okazało, ostatecznie produkt poprawił sytuacje już w wielu sypialniach.

Aby stworzyć nazwę idealnie pasującą do misji naszej firmy, użyliśmy dwóch słów, które doskonale opisują kobietę – clever i be (z angielskiego na polski: be clever -> być mądrym). Dodatkowo, w środku nazwy marki Clevebe znajduje się słowo EVE (z angielskiego Ewa). A kim jest Ewa? Symbolem kobiecości i życia. Dlatego też ideą naszej firmy jest tworzenie produktów do ciała z myślą o mądrej pielęgnacji, z pasją do konstruowania i miłością do piękna.

O nas
Historia
2018
Rozpoczęcie prac nad różnymi wariantami produktu - kształtem, kolorem oraz materiałami.
2019
Zweryfikowanie ostatniego prototypu z testerami. Uzyskanie atestu Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego oraz rozpoczęcie procedury patentowej.
2020
Rejestracja spółki i udział w inkubatorze dla nowych przedsiębiorców.
2021
Ułożenie biznes planu dla projektu PARP.
2022
Przyznanie grantu, a następnie uruchomienie prywatnych funduszy i start projektu. Produkt nareszcie dociera do klientów.
Cel
Nasz cel biznesowy

Pierwszy rok naszej działalności to głównie weryfikacja działań marketingowych i produkcyjnych. Budowanie rozpoznawalności marki oraz edukowanie w zakresie użyteczności produktu. Kluczowym etapem dla nas, jest badanie opinii oraz poziomu zadowolenia naszych klientów, szczególnie tych, którzy jako pierwsi mieli szansę przetestowania naszego urządzenia. W następnej kolejności zamierzamy wprowadzić dwa innowacyjne produkty, aby finalnie stworzyć całą linię kosmetyków do pielęgnacji ciała. 

Misja
Misja i wizja firmy

Najważniejszym aspektem działalności Clevebe jest dbanie o to, aby pielęgnacja ciała stała się prosta, szybka i skuteczna. Działamy w odpowiedzi na potrzeby ludzi oraz wymagania dzisiejszych czasów i problemów. W ciągłym biegu nie zawsze mamy szansę zadbać o ciało tak bardzo jak powinniśmy to robić. Nasze innowacyjne produkty zostały zaprojektowane w ten sposób, aby klienci mieli więcej czasu dla siebie dzięki efektywnej i błyskawicznej pielęgnacji.

Proces tworzenia urządzeń poprzedza wiele konsultacji, tak żeby mogły być użyteczne przez lata. Kładziemy też nacisk na ochronę środowiska. Nie chcemy wspierać nadmiernej produkcji plastiku, dlatego nasze produkty są wielorazowego użytku z wymiennymi wkładami. Marka została stworzona po to, aby uświadamiać, jak dbać o stopy i dlaczego jest to takie ważne. Aby dbać mądrze i skutecznie. Dla wielu osób jest to temat krępujący i wstydliwy, a my chcemy zacząć mówić o tym problemie otwarcie.